Πολιτική Επιστροφών & Υπαναχώρησης
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά που πραγματοποίησε εξ
αποστάσεως (μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος), εντός 14 ημερολογιακών ημερών
από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων, χωρίς να απαιτείται η αναφορά λόγου
υπαναχώρησης.
Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να μας ενημερώσετε εγγράφως
μέσω e-mail στο info@yomi.gr, δηλώνοντας ρητά την πρόθεσή σας.
Βασικές προϋποθέσεις για αποδοχή της επιστροφής:
- Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, πλυθεί ή αλλοιωθεί με
οποιονδήποτε τρόπο. - Πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία, μαζί με όλα τα συνοδευτικά
του (καρτελάκια, αποδείξεις κ.λπ.). - Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο.
- Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη, εκτός αν πρόκειται για ελαττωματικό
προϊόν ή αποστολή λανθασμένου είδους.
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ του Ν. 2251/1994, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για
προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία ή/και με βάση τις προσωπικές
προδιαγραφές του πελάτη.
Ειδικότερα:
- Χορευτικά κοστούμια
- Ρούχα ή κοστούμια χορού που έχουν παραχθεί σε εξατομικευμένες διαστάσεις
- Οποιοδήποτε προϊόν έχει υποστεί προσαρμογή (όπως αλλαγή χρώματος,
υφάσματος ή σχεδίου κατόπιν αιτήματος)
δεν δύναται να επιστραφεί ή να αλλάξει, εκτός εάν το προϊόν παραληφθεί με
κατασκευαστικό ελάττωμα.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με την εταιρεία εντός
48 ωρών από την παραλαβή, και να αποστείλει φωτογραφικό υλικό για την εκτίμηση του
προβλήματος από την ομάδα μας.
Αντικατάσταση ή Επιστροφή Χρημάτων
Αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν, και εφόσον πληρούνται οι όροι, ο πελάτης
μπορεί να επιλέξει:
- Αντικατάσταση με άλλο προϊόν της ίδιας αξίας
- Επιστροφή χρημάτων, εντός 14 ημερών, στον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική συναλλαγή