Πολιτική Επιστροφών & Υπαναχώρησης

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά που πραγματοποίησε εξ
αποστάσεως (μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος), εντός 14 ημερολογιακών ημερών
από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων, χωρίς να απαιτείται η αναφορά λόγου
υπαναχώρησης.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να μας ενημερώσετε εγγράφως
μέσω e-mail στο info@yomi.gr, δηλώνοντας ρητά την πρόθεσή σας.

Βασικές προϋποθέσεις για αποδοχή της επιστροφής:

  • Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, πλυθεί ή αλλοιωθεί με
    οποιονδήποτε τρόπο.
  • Πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία, μαζί με όλα τα συνοδευτικά
    του (καρτελάκια, αποδείξεις κ.λπ.).
  • Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο.
  • Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη, εκτός αν πρόκειται για ελαττωματικό
    προϊόν ή αποστολή λανθασμένου είδους.

Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ του Ν. 2251/1994, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για
προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία ή/και με βάση τις προσωπικές
προδιαγραφές του πελάτη.

Ειδικότερα:

  • Χορευτικά κοστούμια
  • Ρούχα ή κοστούμια χορού που έχουν παραχθεί σε εξατομικευμένες διαστάσεις
  • Οποιοδήποτε προϊόν έχει υποστεί προσαρμογή (όπως αλλαγή χρώματος,
    υφάσματος ή σχεδίου κατόπιν αιτήματος)

δεν δύναται να επιστραφεί ή να αλλάξει, εκτός εάν το προϊόν παραληφθεί με
κατασκευαστικό ελάττωμα.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με την εταιρεία εντός
48 ωρών από την παραλαβή, και να αποστείλει φωτογραφικό υλικό για την εκτίμηση του
προβλήματος από την ομάδα μας.

Αντικατάσταση ή Επιστροφή Χρημάτων

Αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν, και εφόσον πληρούνται οι όροι, ο πελάτης
μπορεί να επιλέξει:

  • Αντικατάσταση με άλλο προϊόν της ίδιας αξίας
  • Επιστροφή χρημάτων, εντός 14 ημερών, στον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική συναλλαγή